Find Calm in the Wild

Cabins

A Peaceful Retreat

Snug and Comfortable Cottages

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
  • LED Ultra HD Flatscreens
  • Free High-Range WIFI
  • Kitchen With Fireplace
  • Hot Whirlpool & Steambath
  • Terrace & Barbecue Smoker
  • Size: 75 - 90 m²
  • Beds: 4 - 7
  • Occupancy: 4 - 10 Persons

Peak

240.00 € per night
1,500.00 € per week

Off-Peak

180.00 € per night
980.00 € per week

Beautiful Interior

Lorem ipsum dolor. Sit amet sed etiam tincidunt erat bibendum wisi lorem at dapibus diam magna id magna curabitur sollicitudin proin quos ligula libero. Mauris rhoncus nec. Dictum nulla duis. Consequat eget ligula sunt nibh luctus fringilla pellentesque dolor.

Cabin Rates

Find the Right Cabin for You

Studio Cabins

Lorem ipsum dolor. Sit amet sed etiam tincidunt erat bibendum wisi lorem at.

Size: 55 - 70 m²
Bathrooms: 1
Bed Rooms: 1 - 2

Rates

From 180 € per night
from 980 € per week

Family Cabins

Lorem ipsum dolor. Sit amet sed etiam tincidunt erat bibendum wisi lorem at.

Size: 60 - 90 m²
Bathrooms: 2 - 3
Bedrooms: 4 - 7

Rates

From 240 € per night
From 1,800 € per week
  • Wildlife Feeding

• Campfire Spots

• Birds of Prey Show

• Guided Tours

• Barista Classes

• Events for Kids

Wildlife Adventures & Family Friendly Events

Sports and Recreational Opportunities
Duis aliquam ante ligula egestas condimentum. Molestie convallis vitae nulla nulla mauris. Arcu quam at nisl elit pellentesque. Tristique vestibulum pede.
  • Watersports
  • Swimming